"i’m intimidated by the fear of being average"


Min nya artist-hookup, Taylor Swift!!! Älskar hennes musik ♥ Den är så sjukt skön att ligga på sängen och lyssna på, bara chilla och njuta av hennes stories (låttexterna ofc). Jag får rysningar av vissa låtar, så fina. Hon är så otroligt musikalisk, blir extremt inspirerad av människor som henne. Läste lite om henne på Wikipedia och tydligen blev hon utsatt för mobbing när hon var yngre, och hennes sätt att hantera och uttrycka sina känslor var genom att skriva låttexter. Kan tänka mig att det hon fick gå igenom som yngre har gjort henne otroligt stark och nog kan man påstå att hon fått sin revansch, de idioter som mobbade henne står garanterat där med långa näsor nu. På tal om mobbing så måste det vara det mest patetiska som finns, de "människor" som mobbar och trycker ner andra och gör deras liv till ett helvete är patetiska. Sånt äcklar mig verkligen och jag skulle faktiskt vilja jobba med något för att motverka skiten.. high five på den!!!

Några av mina favoriter;
Dear John
Never Grow Up
Mine
Back To December
Enchanted
Haunted
Mean


Kommentarer
Postat av: M

Visst är din snygga! Dom är från LV


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0