i like my bed but i'd rather be in yours


Good morning sunshines. Klev upp kl.6 i morse för att skjutsa mamsen till jobbet, sen for jag hem och sov igen. Hade tänkt hålla mig vaken och kolla på Vakna med The Voice men var alldeles för trött, så vaknade nyss istället. Hade världens knäppaste drömmar. Först var jag i Londons underground och vandrade omkring helt ensam, var inte en enda person till där. Ba; troligt?! Sedan hamnade jag helt plötsligt på ett hotell någonstans i utlandet med Jonna, och vi var jätte fulla och helt galna, haha. Och därefter (nu till den konstigaste biten) så var jag tillbaka i London tillsammans med Isabelles Strömbergs snygga ex Frederic, och vi var liksom tillsammans?! Min familj var också där och jag var så jävla stolt över att han ville vara min pojkvän, haha. Han var en j*vel på att kyssas, vi hade skitkul och det kändes stört verkligt, men så plötsligt kollar jag på honom och så är han någon annan och jag ba; vem är du egentligen? Sedan vaknar jag!! INSANE. To be continued... haha, nä men typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0