frankly you suck - nothing personal


trött chey atm

Jag är så insane trött idag så jag vet inte var jag ska ta vägen!! Efter middagen låg jag och kollade några avsnitt av Victorious, och jag var just på väg att somna när morsan frågar om jag vill följa med ut och gå. Vilket jag ville och gjorde eftersom jag har en slags tvångstanke att jag måste ut och powerwalka minst en gång om dagen. Fcuk sömn, typ. Vi gick den långa svängen och var ute i minst 1 ½ timma. Det tycker jag var bra gjort i mitt tillstånd, hade kunnat somna stående ffs. "your future depends on your dreams - so go to sleep" Godnatt.

Go out looking like crap.
Cute guy.
Fuck.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jahaaa, den vet jag var den är :) Har du hittat boende än? Staff hotel är ju sjukt nära, men det är rätt sunkigt.



Fick inte spajobbet tråkigt nog. Så som det verkar nu kommer jag jobba för cherry på Bygget m.m. Vi har personalboende på staff men söker desperat efter nåt annat, haha :)

2011-09-22 @ 10:27:39
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0