follow dreams, not orders



God kväll flickor och pojkar! Haft en bra dag? Det har jag, för jag blev nämligen med jobb. Yeah mannen, jag fick säsongs jobbet i Åre så nu blir det PEAK SEASON in ÅRE 11-12 FTW!! Wohoo, jag längtar galet mycket. Ska bli grymt kul :):) kommer att jobba på en restaurang/café som frukostvärdinna och med servering. Tror det kommer att bli toppen. Fan, jag har velat säsonga i Åre i typ 3 år nu så det känns så overkligt att det äntligen ska bli av, men också jävligt kul förståss. Mest kul! Blir såklart en massa jobb, men också massor av skidåkning och fest! Jag dör när jag tänker på hur grymt det kommer bli. Att det sedan finns så sjukt mycket snygga killar där gör ju knappast saken sämre, hähä. Snowboard killar EVERYWHERE! ♥;)

Nu blir det sängen, tagga jobb i morgon 6 am.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kuuul! Var ska du jobba? :)

2011-09-21 @ 15:00:51
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0