DIET KILLERZ


Varför kan jag aldrig äta godis i normal takt för?! Ska fan alltid trycka i mig vilket slutar med att jag får ont i magen. Jävla gam är vad jag är, haha. På tal om godis. Jag är så jävla störd ^^ när jag hade skjutsat mamma och pappa till Nyänget i eftermiddags fick jag för mig att köpa godis innan jag skulle åka hem igen. Så jag åker på Hemköp och parkerar, men får helt plötsligt för mig att det är för mycket folk på affärn och att jag inte kan gå in dit och köa för en godispåse. Kändes pinsamt liksom, så då tänkte jag att jag istället ska åka på Statoil för där köper man ju småsaker som just godispåsar. Åker dit, parkerar men sitter kvar i bilen. Plötsligt får jag världens ångest om jag verkligen ska gå in och köpa godis ändå, tänker att jag definitivt inte behöver något eftersom jag är fet redan som det är. Sedan tänker jag att det är ju fan trots allt fredag och jag ska vara ensam hemma hela kvällen, klart jag ska ha lite tröstgodis! Som en djävul på den ena axeln och en ängel på den andra.

Jag lovar, jag satt där minst en tjugo minuter och velade om jag skulle gå in och köpa eller inte! WTF?!?! Vem gör så? Kände mig så jävla RETARD! Aja, om jag gick in och köpte godis eller inte till slut kan ni säkert lista ut... shitface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0