tell me something i don't know

 

Idag mår jag betydligt bättre. Jävligt skönt, vet inte vad jag hade gjort om jag hade mått illa idag igen -.- finns nog inget värre, ryser av bara tanken! Föresten hatar jag när det spårar sådär som det gjorde i lördags. Det är fan inte kul att inte veta vad man gjort eller sagt, snarare deprimerande och tragiskt som min mormor sa ;/ jag hade tydligen gått in på krogen utan att betala för mig och jag dör när jag tänker på det, så jävla pinsamt. Som tur var kan jag inte ha varit där inne mer än 5-10 minuter innan jag gick ut igen så det är väl ingen större skada skedd egentligen, men ändå extremt skämmigt. Som "tur" är så var det fler än jag som råkade få i sig lite för mycket, inga namn nämnda men det är lite plåster på såren i alla fall. Dock får jag megaångest då jag tänker på att jag inte ens vet vem som skjutsade hem mig... nej fyfan, det var en spårad kväll over all! ^^


Kommentarer
Postat av: M

SNYGGING

Postat av: Emily

låter som en sån kväll man helst av allt glömmer och är ganska glad över att inte minnas allt från :P haha

2011-09-13 @ 07:40:40
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0