im only me when im with you


God förmiddag, jag sov till 12 idag?!?! Hur fan lyckades jag med det? Jag somnade inte särskilt sent igår och jag var inte speciellt trött heller, fan vad sjukt. Jag sover typ aldrig så länge, haha. Fast det kan ha berott på att jag inte ville vakna, jag drömde fan världens bästa dröm! Jag var tillsammans med Justin Bieber ♥ haha jag vet, låter skitknäppt men det var så jävla real och allt var perfekt. Alla blev som tokiga när de insåg att det var han, men jag bara log och lät dem go bananaz, sedan kramade jag honom för jag visste att han bara ville ha mig ändå. När jag vaknade nu och förstod att det bara var en fucking dröm så jag gick jag dirre in i någon typ av depprission. När ska träffa en kille som honom? Jag nöjer mig fan inte med någon annan ^^

Ang. mitt inlägg jag skrev igårkväll så tog jag bort det för att jag inte riktigt var nöjd med texten. Kommer nog att skriva om det och lägga upp det igen, eller så skiter jag i det. Jag får se...

Kommentarer
Postat av: anna

Finns fler än jag som gillar justin, tur de ;)

2011-09-06 @ 12:56:12
URL: http://akarlsson.devote.se
Postat av: Josie

Anna; haha ja, du behöver inte känna dig ett dugg ensam :D

2011-09-06 @ 15:25:55
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0