cheers to the teenage years


Klev upp kl.6 imorse för att kunna somna ikväll (kallas framförhållning). Ska nämligen jobba på arenan imorgon och börjar tidigt som fan så måste somna tidigt ikväll så att jag är någorlunda pigg i morgonbitti. Hur fan man nu ska kunna vara pigg när man kliver upp klockan halv 5? Någon som har ett bra förslag? Näe, trodde väl det. Kommer vara död. Fast jag gnäller inte, jag bara konstaterar, för jobba vill jag! :]

Ikväll är det elitseriepremiär också, WHÖHÖÖ! I don't know about you, men jag har längtat som en idiot efter detta. Hockey är fan den roligaste sporten att titta på, klår fotboll med hästlängder. Dessutom finns minst en snygging ur varje lag på isen ikväll när Modo möter Frölunda. Ja, jag vet att dom har hjälm på sig men endåååå!

Drama, lies and tears.
Cheers to the teenage years.
xx

Kommentarer
Postat av: M

<3

Postat av: Sandra

Nu är det höst<3 för med hösten kommer hockey! Synd bara att man bor 40 mil bort och inte kan va med när premiärmatchen + 10 års jubileumet spelas :/

2011-09-15 @ 19:10:22
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Anonym

tollefsen <3 haha ;)

2011-09-16 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0