aaaaawsoooomeeee!!!!!

♥                                                                         ♥

Hur jävla bra är inte det här?!?! Jag hade inte hört skrillex tidigare men nu är jag fan besatt, haha. Jag älskar det, särskilt de här två låtarna, first of the year är populärast på spottan. Men finns många fler asbra låtar, man blir ju aspeppad av musiken. Lyssnar sönder ATM!!!! Tagga jobb imorgonbitti, godnatt ;*

You are, a cinema. I could watch you forever. Action, thriller. I could watch you forever.

Kommentarer
Postat av: Anna

asnice!!!!! lyssna på scary monsters and nice sprites också! den är grym

2011-10-10 @ 01:42:35
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thanks babe! Njä jag behåller mitt blonda svall ett tag till ;)

2011-10-10 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0