i rise from the ground like a skyscraper

 

Här är skorna jag beställde från nelly.com, efter att ha skickat tillbaka dom andra som fick mig att se ut som en två meter lång ranglig giraff. Lite wannabe Jeffrey Campbell på dessa antar jag, men eftersom jag fortfarande har en hatkärlek till de skorna så gillar jag dem ändå. Även fast de ser lite billiga ut (vilket de också var, 449 spänn) så är de jäääävligt eftertraktade också, storlekarna försvinner dirre på sidan!

 

Har förövrigt en superchill kväll hemma i soffan, kollar på idol och äter godis och försöker krya på mig till morgondagen. Har fan gått och blivit förkyld igen och det suger...


Kommentarer
Postat av: Michaela

Då är vi två! Försöker också vila upp mig inför morgondagen

2011-10-07 @ 21:38:04
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: h a n n a w i l d

Dom är skitsnygga!

2011-10-10 @ 14:41:57
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0