cool story bro, tell it again


Hemma igen efter en skittrevlig dag. Sandra är fan bäst. Hon är så lättsam och har båda fötterna på jorden, dessutom vet vi alltid var vi har varandra och behöver aldrig få det bekräftat, true friend ♥ vi drog på max i alla fall och käkade lunch och surrade på om den gamla frisör-tiden, helt seriöst kan vi aldrig få nog av de minnen vi har i från parkskolan. Finns så jävla mycket att minnas tillbaka, hahaha. Inget jag tänker avslöja här dock, you had to be there to believe it, typ! ^^ sen har vi börjat planera inflyttningsfesten hon och Freddan ska ha när de har fått ordning i läggan. Det kommer bli storslaget, hahaha. "Vilken bål ska vi göra?!" Superviktigt, hehehe.



Ikväll är det hockey-taaaajm också, wohoo kvällen är räddad! Det känns verkligen så, tycker det är så jävla kul att se. Synd att hockeyspelare är såna jävla players (utanför isen också alltså) annars hade jag fan velat dejta en bara för att jag älskar sporten så sjukt mycket! Hahaha. Fast snowboardåkare toppar ändå allt, det är någonting med deras stil och aura som attraherar mig så jävulskt, finns inga hetare killar!! :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner precis likadant med dej <3 haha bålen är superviktig ;) du ÄR bäst!!!:)

2011-10-08 @ 10:04:20
Postat av: Josie

<3<3<3

2011-10-08 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0