you're not just a phase

gammaaal bild!!


Hey guys ♥ har inte bloggat på ett par dagar så tänkte berätta lite kort vad jag har haft för mig i helgen. I fredags eftet jobbet kom min kurre (haha) ewe till mig, först åkte vi på affären och handlade middag och ingridienser till muffinsbaket vi skulle dra igång senare och sedan åkte vi tillbaka till mig och lagade käk. Blev grillad kyckling med potatis som man gör i ugn och beasås till! Sen bakade vi muffins med blå glasyr som blev fett goda, kollade på idol och till sist justin bieber-filmen innan vi somnade. Igår sen gick vi ner på stan med frida och kollade i lite stores efter halloweensaker och tog en fika på uh, sen åkte dom hem och jag gick till mormor och blev bjuden på middag. Vid åtta gick jag hem igen för att fixa mig inför kvällen, sen mötte jag upp henke och så gick vi till han på förferre med några andra grääbbs. Sen var tanken att gå ut på harrys men ja, vad hände? Vi kom inte in på krogen!!! hahaha :o så fick bli en pizza på torget istället, hähä.

Nu ska jag och frida gå och käka lite bakismat, ciaaaao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0