you know my name, not my story



Helluuu vad dagarna går snabbt, hinner inte med ju! Prommade från jobbet hem i regnet vilket tog typ 35 min, envis som jag är vägrade jag åka bussen, och när jag kom hem var jag less som få och utsvulten. Hann slänga i mig käk sen bytte jag bara om och drog ner på attityd för att få håret fixat av min privata frisööör. Nu har jag slingat bort all den där utväxten jag medvetet färgade dit för nån månad sen men jag har fortfarande samma färg och nyans på längderna, känner mig ljusare fastän jag egentligen inte är det, ganska sjukt egentligen vad lite bottenfärg kan jag göra hihihoho. Vart nöjd i alla fall, angie kan sin sak. När jag var klar där så kom mamma och hämtade mig i stan och så åkte vi hem till nötis, har kollat hockeyn och nu ska jag sova här - imorrn blir det workieworkie på fabriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0