i'm too busy to be organized

image description

little l and me ♥


Hey guys det var inte igår, har haft så jäkla fullt upp senaste dagarna så har knappt suttit vid en dator alltså :o i torsdags efter jobbet åkte mamma, pappa och jag hit till läggan och fixade som fan och då sov jag även första natten här!! Det är inte helt klart än, det är lite småsaker kvar bara men ni får se när det helt färdigt. Fick även besök av t på torsdagkväll, hur mysigt som helst :* på fredagen vart det jobb igen, sen var hela familjen + mormor bjudna på middag hos mina kusiner och efter det kom jonna till mig för lite vin och utgång. På lördagen vaknade jag upp dyngbakis och asseg så det kändes ganska trögt att komma igång igen, men eftersom linnéa var hemma så var det bara att bita ihop för laget, drack några cider men kände inte av ett skit så olles var rätt lame och fick skjuts hem vid ett-tiden. Känns fett skönt idag, är inte ett dugg seg utan pigg som ett piggsvin(?) haha, så får se vad jag ska hitta på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0