fate doesn't care about plans


Idag har det varit riktigt pissigt och tråkigt väder ute hela dagen, snacka om otaggande big time. Fast faktiskt så gick jobbet riktigt snabbt ändå eftersom jag har lyssnat på sjukt intressanta p3-dokumentärer hela dagen via sveriges radios app. Detta är ett starkt tips alltså, man blir så jäkla fängslad, och det är sjukt intressanta grejer jag snackar om nu. Först lyssnade jag på dokumentären om helénmordet i hörby 1989, så fruktansvärt... jag märkte knappt vad min omgivning hade för sig under tiden jag lyssnade, var så inne i berättelsen. Sedan lyssnade jag på alexandramannen, handlar om sveriges största nätsexhärva, fyfan!! Jävla äckel alltså... men det finns massor av andra dokumentärer om allt ifrån diskoteksbranden i göteborg till terroristattacken mot world trade center, ja alltså allt! Inte nog med att det är intressant, man lär sig jävligt mycket samhällshistoria också, om man kan kalla det så. Ni måste seriöst lyssna i alla fall (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0