fuck clothes

image description


Nu jävlar har det shoppats! Fick en jätte fin bokhylla av mamma som kommer att täcka nästan en hel vägg, ska fylla den med alla mina böcker och annat snyggt så det kommer bli as ballt. Sedan fick jag ett nytt soffbord som är i samma stil som hyllan, och en hatt- och skohylla som kommer passa perfa i hallen. Och som vanligt när man besöker ikea köper man även med sig en massa små kraffs, diskställ, doftljus, besticklåda, korgar, klädnypor, tidningshållare och en orkidé! Tror det var allt, haha. ELLER NÄ, köpte en dörrmatta för 4(!) kronor också, hahaha. Men jävlar var behändligt det är med ikea, så sjukt bra priser på allting så man får alltid så otroligt mycket för pengarna. Visst allt är kanske inte i toppkvalité men vad kan man förvänta sig när priserna är så låga då, man får ju vad man betalar för och det vet man ju om liksom. I alla fall borde man veta om det. Nu vill jag bara till min nya lägga och inreeeeda ftw!! Skrev på kontraktet igår och fick nycklarna på samma gång så nu är det bara att köra, whohooo.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åhh.. Vill också flytta

2011-10-13 @ 09:18:14
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0