rawrrr

image description


Helluuu, igår kom mormor och ewe hit och fikade, sen mötte jag upp jonna och heidi på max där vi käkade lyxmiddag och sedan satt och hängde i typ två timmar, haha aschill. Traskade hem runt halv sju och en timme senare kom frida förbi, vi gick på kvantum och köpte grönsaker, dip och dricka och sedan gick vi tillbaka till mig och såg en film som gick på fyran som hette "the reader". Faktiskt bra men den var så jävla lång i och med all reklam så jag fick lägga ner runt elva eftersom jag skulle upp kvart över fem imorse och åka och jobba. Men tror ni jag kunde somna eller?! Icke, jag låg och vred mig till kanske halv två innan jag lyckades somna... fick alltså tre timmars sömn -.-' slutade runt tolv och då kom mamma och pappa hit och fixade min tvbänk, blev asbra as you can see, rusta ftw.

Nu funderar jag på att en pw i det soliga vädret (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0