i don't think, i feel

 

Hej bejbs. Måndag idag rå och starten på en hel jobbvecka har gått. Ska vicka för carin som är ledig så kommer hänga på domsjö fabriken hela veckan, gött! Trott eller ej så äre rätt soft där, får ha bilen inne på området också eftersom det är så långt mellan hennes ställen så cruisar runt som jag vill. Det gillar jag, tycker om att sköta mig själv i jobbet och slippa vara 'beroende av andra', jag är nog rätt självständig. Annars då? Jo bara bra tack, jag var i läggan efter jobbet och diskade alla mina glas, porslin etc eftersom de legat i kartonger i typ 1½ år och hedde sedan in det i skåpen. Vill bara få klart där nu, deadline innan helgen!!! :D


Kommentarer
Postat av: M

Fan va du kan se söt och oskyldig ut då ! ;)

Postat av: Michaela

Fan vad snygg du är i håret!

2011-10-18 @ 08:25:43
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: anne

Älskar din hårfärg!

2011-10-23 @ 16:12:17
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0