don't cry, just say fuck you and smile

image description
image description
Idag har jag och jonna hängt på stan hele dagen, vi började med lunch på subban och sedan drog vi en stadsrunda på jakt efter lite shoppingfynd. Jag hittade en svart oversize skjorta/tunika från gina, en biiiig vit halsduk från hm och en finfin tvålpump från min favoritinredningsaffär himlen runt hörnet. Hade velat shoppa mer men fick inte superbra lön i och med att jag bara jobbat halva september så fick nöja mig med det, dock ska jag unna mig en hårfärgning hos angelica i veckan samt en ny vinterjacka så småningom såatte. Dessutom har jag inte shoppat på år och dar(?) så kändes gött ändå. Nu är jag hemma på nötis för att se modo-växjö, ska sova här och sen blir det jobb på arenan imorn 6 am.

Kommentarer
Postat av: sandrae

Fina du <3

2011-10-25 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0