nobody is ugly after 2:00 A.M

hahahahaha, jag under typ alla mina skolår ^^


Hatade verkligen prov i skolan av hela mitt hjärta, inte det att jag var ett nervöst vrak som satt uppe hela natten och pluggade kvällen innan, jag satt någon timme och det jag inte kunde efter det visste jag att jag aldrig skulle hinna lära mig i alla fall, men jag blev lika panikslagen varje gång läraren la provet framför mig så att jag kunde skumma igenom frågorna. Kände och såg ut exakt som på bilden då, haha...

Anywayz, slutade 2 idag så har hunnit städa min lägga, hämta mammi och äta middag hos mormor. Nu ligger jag och chillar i soffan, ska kolla på nån cheerleading-film på 6:an ikväll och sen ska jag sussa för är rövigt trött. Lediiiig imorgon så långhelg, hur bra?!


Kommentarer
Postat av: M

Hahaha älskar bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0