screw calm and get angry



Den här dagen började kanonbra med morgonpromenad, bullbak och ett besök på jysk där jag köpte världens finaste spegel till läggan, men slutade med en jävla skitkväll -.- började med att jag trodde min iPhone var sönder och för att göra en lång historia kort så var den som TUR var inte det men jag hann givetvis förbanna hela världen innan och började även undra vad fan det är med mig och mobiler nu för tiden egentligen... har aldrig haft otur med någon tele förut men nu verkar alla jag tar i tammefan paja! ;/ men aja, det löste sig i alla fall. Skulle sätta mig vid datorn sen (min gamla som jag haft i typ 4 år och som laggat och varit cp de senaste 2 åren) och vad händer, jo skärmen börjar flimra gärnet och jag trycker till den hårt som fan på skärmen för att det ska gå till sig. MEN VAD HÄNDER ISTÄLLET?! Jo skärmjäveln spricker, haha :o alltså inte på utsidan utan på insidan men det ser ut som att någon har kastat en fet sten på den så att den spruckit mitt på, man kan inte se ett jävla skit på den längre, den är härmed dödsförklarad!!

... och som om inte detta var nog gick mitt och mammas macaron-bak åt helvete också, jävla små skitkakor som ska vara så svåra att baka. I hate you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0