the less you care, the happier you will be

image description


Jag överlevde natten i lägenheten, sov som ett litet barn, så jävla skööönt! Inte för att jag var nå piggare imorse när klockjäveln ringde, ville dö som jag vill varje morgon när jag måste kliva upp kvart över fem -.- men det gick bra att jobba när jag väl tagit mig dit, tog bussen (a) trots att det är typ 3 stationer, haha. Roligast på dagen var att åka ut till det gamla "slottet", har sett det där huset på andra sidan ända sedan jag var liten och har alltid tyckt att det varit så jävla coolt med torn och grejer. Och nu fick jag chansen att gå in i det, så jävla grymt det var!! Kanske låter nördigt men jag älskar stora, gamla hus och trodde aldrig att jag skulle få chansen att gå in i det här. Det hade 5(!) kakelugnar bara på nedervåningen och ett sånt där klassiskt gammalt bibliotek med böcker ända upp till taket. Lovar att det spökar där men jag var så jävla fascinerad!! Ett sånt där hus vill jag ha ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0