you overdid it doll


Är en dokumentär på 4:an som handlar om snatteri just nu. När jag gick i 8-9:an brukade jag och mina två bästa kompisar snatta så fort vi gick på stan. Började med lite godis, och sedan blev det smink, smycken och kläder. Det var helt beroendeframkallande alltså! När vi väl upptäckt tjusningen av att få saker gratis istället för att betala för dem gick det helt enkelt inte att sluta. Inte förrän vi var på håret att åka fast slutade vi. Fast jag minns att jag försökte ta något en gång några månader efteråt också.. haha, ung och dum!

Borde jag har berättat det här? Haha I dunno.

Kommentarer
Postat av: M

TACK! :D

Japp,näst sista dagen var jag bara tvungen att göra dom! Är helt förälskad :)

2011-05-30 @ 22:38:07
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0