tjugofem.

go'maten♥

jag å det saknade hjärtat♥

födelsedagsbarnet och frida.

snyggingar!

avslutar med denna bild, jag å linnéa i ett nötskal :D

 

Jisses vilken dag/kväll det blev igår. Carro hade ordnat så himla bra, maten och drickat var fantastisk och sällskapet underbart. Jag hade så grymt trevligt! Vid elva tog vi en taxi till Olles, och där var det ju som vanligt rätt beiget. Men jag tycker ändå att det blev en bra utekväll, bortsett från några dryga kommentarer. Hur fan får folk reda på ALLTING? Allt sprids verkligen som en löpeld..

Har älskat varje sekund jag fått med alla mina vänner här hemma, men nu är det dags att packa väskan och åka tillbaka till Stockholm!♥ Bussen går imorgonbitti kl.05.25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0