homie.

älskade nötis♥


Dålig uppdatering här jag vet, men det är så jävla skönt att vara hem och bara ta det lugnt. Jag har saknat Nötis, familjen och Daisy så otroligt mycket så nu tänker jag ta vara på de dagar jag är hemma och bara njuta. Igår var jag på stan och lunchade med Emelie (saknat henne massor!) vilket var supertrevligt, sedan åkte jag och mamma och handlade. Väl hemma sedan blev det en brakmiddag iform av grillad fläskfilé och annat gott, och efteråt var jag till Carro och bakade macarons! Resultatet blev väl sisådär, men färgerna/smakerna blev iallafall kanon. Tänkte fota dem ikväll på Carros 25-års fest, som jag ser framemot jättemycket. It's gonna be awesome!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: JAAA! Han är bäst, stört beroende av bloggen :o blir nästan deprimerad när de stänger ned den..

2011-05-07 @ 12:59:52
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/
Postat av: linnea

2011-05-08 @ 00:17:07
Postat av: linnea

snygg du är!

2011-05-08 @ 00:17:36
URL: http://linneatornebrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0