piz änd löv.

piz änd löv -o8

frrresh!


Kom på en sån sjuk rolig grej som hände i måndags när jag och Julia satt på Donken och käkade. Vi satt vid fönstret så att vi kunde kolla på alla människor som gick förbi utanför och helt plötsligt går det förbi en kille som ser rätt bra ut. Han stannar till alldeles "framför" oss och då tycker jag att han påminner om någon, och när han kollar upp rätt på mig så ser jag ju, det är fan Thomas som jag var på Peace & Love med för 3 år sedan! Har inte sett honom sedan dess men jag kände igen honom på en gång och uppenbarligen kände han igen mig också för ett par minuter senare glider han förbi tillsammans med en annan kille som heter Mattias (som också var med på P&L) i en bil och tutar och hejar. Haha så otroligt kul! Stockholm är kanske inte så stort trots allt *hoho*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0