kollage.


jag och finaste julia , som jag verkligen kommit stört nära på kort tid♥

jag och sanna

i bullen

två av australiensarna ^^



och denna bild på en sjukt rolig kille som jag teasade konstant hela kvällen får avrunda, haha!

Fyfan vilken underbar kväll det blev igår!

Var ju som sagt hur seg som helst igår efter fredagens utgång och det var jag ända fram till ungefär kl.23 när vinet slog till på nytt, haha. Vi var 4 stycken bakfulla brudar hos Julia som sedan drog vidare på Collage där det verklgen var så grymt jävla kul. Träffade massor av härliga och roliga människor ( bla. ett gäng australiensare som var sjukt sköna! ) och stämningen var allmänt på topp.

Kommentarer
Postat av: Henrikruth

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-08-04 @ 08:10:43
URL: http://henrikruth.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0