i love fridays.

God morgon readers.

Inatt drömde jag att min BFF kommit hem från Aussie. Tro mig när jag säger att jag var överlycklig, och tro mig när jag säger att jag blev fett ledsen när jag vaknade upp och insåg att det bara var just en dröm. Kom hem, baby!♥

Annars då? Jo jag måste tillbaka på AMS idag igen, fast denna gång inne i city. Fett drygt! Sedan måste jag även åka till centralen och hämta ut ett paket som mamma skickat till mig via bussgods. Sen har jag väl lite andra planer också men vet inte om jag vill skriva om dem här, finns alldeles för många nyfikna som älskar att lägga näsan i blöt verkar det som -.-


Kommentarer
Postat av: Jonna

åh söta underbara du ! SNART ÄR JAG HEMMA :):) xxx

2011-05-14 @ 08:25:49
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0