a year without rain.


Trötter idag. Sov som en kratta inatt pga regnet som smattrade så jävulskt mot fönstret. Dessutom ringde klockan vid 8 så det var bara att pallra sig upp och gå till gymmet efter typ 6 timmars sömn. Hade bokat in mig på ett pass pilates och även om det tog emot så ångrar jag verkligen inte att jag gick. Först en härlig morgonprommis i solen dit, ett jobbigt träningspass och sedan en lika skön prommis hem. Nu har jag ont i kroppen men det är bra, det ska ju kännas att man tränat! ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR Thank you! Nej jag tror faktiskt inte att jag kommer ångra mig. Kanske hade gjort det om jag varit duktig på att sköta mitt långa hår, men den senaste tiden gick det inte att göra något alls med det. Och är det så att jag vill ha långt igen så får jag väl bara börja spara haha

2011-05-18 @ 19:22:17
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0