a day off.

var kan jag hitta en söt, blommig kjol?!


God morgon alla bloggläsare, fan vad konstigt det känns att det inte är skola idag. Idag är jag istället ledig och just nu sitter det 14 stycken nya elever på Axelsons med samma skräckblandade förtjusning som våran klass kände under den första dagen. Hade varit sjukt roligt att sitta gömd bakom en gardin för att tjuvkika på dem, hehe. Mene, för min del väntar något ännu roligare om.. ungefär 1 timme. Då ska jag nämligen på Wendys Hair för att klippa och färga håret! Ska bli så underbart, äntligen biatches. Mitt hår har typ 3cm utväxt och är jätteslitet, fett less jag är, så nu ska det toppas och göras blondare. FRESH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0