awesomeness.


Jag tror att jag törs skriva att våren har kommit hit till Stockholm nu. 10 grader i skuggan och snöfri mark (iallafall här inne i stan) borde väl klassas som vårväder, right? I love, love, love it! Ignorerar totalt att kallare luft är påväg -.- Och nu är det bara två dagar till min finaste och älskade kusin Carro kommer hit och hälsar på över helgen, åh jag är så glad! Vi ska shoppa, umgås, äta och dricka gott och bara ha en grym Sthlms-weekend. Eftersom jag inte får ha besök hos mig ska vi "bo" hos hennes släkting på Lidingö, vilket kommer bli superbra. Jag lääääängtar♥

Kommentarer
Postat av: Sandra e

Jättefin klänning kossan :) vart ha du köpt den?!:) du är så fin vännen min :) puss Sandra

2011-03-24 @ 06:40:03
Postat av: Anonym

Det ska självklart stå JOSSAN haha jag dör :D puss

2011-03-24 @ 06:41:01
Postat av: José :>

söt blogg :D

2011-03-24 @ 07:37:26
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0