i fucking rule.

jag som fjortis, halloween -09. HAHA!


Trots att jag inte fick några lyckönskningar av er bitchar gick dagen helt fantastiskt bra. Jag hade en dubbel behandling, vilket är en lerinpackning med lermask och ansiktskur samt spa-massage, som tar 1h 55min att göra och jag ska fan utan att skämmas skryta och säga att det gick nästintill felfritt. Lite smådetaljer glömde jag förståss bort, men overall gjorde jag jättebra ifrån mig. Min kund var nöjd, min lärare var nöjd och jag var nöjd :D! Nu har den värsta pressen släppt och nu kan det bara gå bättre för varje behandling. Ni anar inte hur skönt det känns!

Och vet ni vad? IMORGON den 18:e ÖPPNAR TOPSHOP EN NY FLAGGSKEPPSBUTIK HÄR I STHLM! Jag kommer gå bananaz, haha.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud vad kul att allt går så bra! Vi måste fan köra en date snart alltså.

2011-03-17 @ 19:29:27
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0