the sweet escape.


Något som jag har kommit till insikt med att jag är sjukt sockerberoende. Varenda dag måste jag ha någon form av socker, annars får jag panik och abstinens. Har jag slut på godis går jag alltid förbi ICA innan jag går till skolan, även om jag är sen (vilket jag är 97% av alla mornar, haha) Jag är fan störd och jag blir äcklad av mig själv! -.- Ligger i sängen och trycker i mig choklad varje kväll liksom? Eeuuw. Nä nu får det fan vara nog, jag är rädd om min kropp och jag tänker inte fortsätta misshandla den. Nu ska jag gå på sockerdetox. INNAN JAG BLIR EN TJOCKIS!

Kommentarer
Postat av: Anna

svar:

Men vad kul att höra gumman! När ni har praktik, är det på eran egen salong då eller?



Sjukt kul att du också läser spa-teraput, fast på en annan skola. Jag menar, fan vad vi kommer kunna lära varandra saker :D wiiie!



ps. jag är också en sugaraddict! men om man äter rätt mat och tränar så borde det väl vara lugnt? ;D

2011-03-24 @ 16:07:54
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0