så jävla hot.


Idag har vi börjat med SPA-massage på skolan. Bästa var nog rumpmassagen, haha. Dock jävligt intimt. Tänk själv att massera en främmande människas röv? Man lär ju ha obefintliga problem med öppenhet efter den här utbildningen. Men jag behöver det, det är bra för min personliga utveckling att massera rumpor, haha.

Dock känns det helt jävla underbart med helg imorgon! Första skolveckan avklarad och för att fira det ska jag och Sanna ut och festa här på söder. Ska bli så jäääääääävla kuuuuuuuul!!! Då ska jag fota som fan också, hatar att inte ha några bilder att lägga upp här...

Kommentarer
Postat av: Fred

Ha ha, varför masserar man röv?

2011-03-11 @ 19:54:11
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0