woooopsie.

(bitches)


Jag måste bara skriva av mig nu eftersom jag lyckats reta upp mig över en gammal grej, eller ett gammalt bråk för att vara mer specifik. Fast egentligen är det inte det gamla tjaffset som stör mig, faktum är att jag är glad att allt det där hände även om det tagit mycket onödig energi av mig. Grejen är den att jag stör mig bara så fruktansvärt mycket på människan i fråga fortfarande, trots att det är länge sedan vi bröt kontakten. Hon är precis som Patrik i BB, som ser bra ut och har ett snyggt skal men som har noll personlighet och är en så sjukt beige människa. Det finns liksom inget där. Tillför inget, helt meningslös! Jag klarar inte av såna människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tänk om någon skulle säga så om dig.

2011-03-31 @ 19:48:49
Postat av: Josie

Ja men välkommen att göra det då? Jag vet att jag är allt annat än beige och trist så det skulle ändå bara vara en fet lögn...

2011-03-31 @ 19:58:10
Postat av: Emelie

Ja för det är ju så mycket bättre att ha en blogg där man spelar en roll som en person som är social, roligt och med attityd. I själva verket är du Josefine en patetiskt blyg nobody som inte kan hantera sociala sammanhang IRL. I bloggen och på nätet har du en jävla personlighet, i verkligheten en 22årig fjortis som knappt säger pip. Haha det här inlägget får mig att skratta, kasta sten i glashus - har du hört talas om det?

2011-03-31 @ 20:21:14
Postat av: Josie

Men är du helt jävla dum i huvudet eller?! Blyg, javisst, men det är något jag jobbat på hela mitt liv och ständigt gör framsteg med! SÅ håll bara käften. Du däremot Emelie, vet inte ett jävla skit vad du pratar om men jag kan ju garantera ALLA att du är en vän till denna beiga människa. Så jävla typiskt tjejer, eller hur?!!!?

2011-03-31 @ 20:37:06
Postat av: Sandra e

Haha Jossan det verka som att några tog åt sig ;) och det är ju bra att dom känner igen sig själva ;) puss påre

2011-03-31 @ 22:13:46
Postat av: Josie

Haha Sandra ELLER HUR! Jävligt tydligt :) puss love u <3

2011-03-31 @ 22:27:45
Postat av: Sandra e

Är troligtvis den BEIGE människan själv som skriver kommentarerna! För en person som bara läser din blogg skulle inte bry sig eller ta åt sig som denne gör!! Men bra skrivet gumman :) och du STÅR helt klart för dina åsikter! Ärlig och reko rakt igenom är du!:) love u

2011-03-31 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0