hey poser.


Har spenderat hela denna härliga lördag tillsammans med mamma, pappa, Ulf & Susanne. Först tog vi en sväng på Östermalmstorg i det vackra vårvädret, drack en öl på en mysig pub, spottade kändisar i Saluhallen och premiär-åt Macarons. Precis lika goda som jag trodde, yummy. Sedan gick vi tillbaka till lägenheten och intog chill-mode ett par timmar innan vi gick ut och åt middag på en italiensk restaurang på Karlavägen. Hamnade i mathimlen när jag åt världens godaste pizza med marinerade scampi, champinjoner, spenat, havssalt och pressad citron på, åh♥ Imorgon åker alltså mamma och pappa hem och det känns tråkigt, men jag överlever.

Hade sedan en sjukt hemsk resa tillbaka till söder då jag först blev slagen i skallen av en dödsmetal-snubbe och sedan pussad på handen av samme idiot (som ursäkt I guess) och sedan ihjälskrämd av en halvblind kärring som måste varit en häxa (på riktigt alltså). Plus att någon äcklig jävel hade kexat på bussen. Jag hör folk framför mig säga "varför luktar det restaurang här?" och går sedan och sätter mig på sätet brevid spyan. Ser inget men känner att det luktar jävligt mysko. Kollar sedan åt sidan, spottar spyan, flyger upp ur sätet och springer fram till sätet längst fram med illamåendet växande inom mig. FYFAN! :/ Jag har grov spyfobi så jag kommer inte kunna släppa det här på månader.. kanske år.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fina du ! fan vad trist att du var tvunen att vara med om sånna där hemskheter.. tur du fortfarande är snyggast iaf ;)

2011-03-13 @ 02:58:09
URL: http://chiqasplace.blogg.se/
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Hey cutie :*

2011-03-14 @ 19:09:14
URL: http://benniys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0