hangover.

Känslan av att vakna upp trött, med snurrig skalle, sminket fortfarande på och en vidrig andedräkt, det är ingen jätteskön upplevelse. Då ångrar man lite att man luktade på den där vinflaskan kvällen innan, jag lovar. Men en cocacola och en dusch på det här så ska det nog bli människa av mig igen också. Flummig kväll igår btw, hamnade på en rockklubb som var totalt värdelös. Stockholms uteliv suger när man inte vet vilka ställen man ska gå till!!!!!!!!!!!! TIPS? Ska dra en sväng på stan lite senare iallafall, och det ska bli helt jävla fantastiskt. Som jag har längtat, haha. Vädret är helt underbart idag också vilket gör saken ytterligare lite bättre♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Spy bar, Berns eller Collage borde du gå till.

2011-03-19 @ 12:50:09
Postat av: mellie

skojar du eller! fatta lack jag var när jag märkte att den var borta. såå onödiogt liksom, men ja som sagt. alltid kul med nya prylar också ;)

haha ja man måste nog ha lite koll på vart man ska gå i sthlm för att det ska bli lyckat. men kom till kalmar 8 april istället, för då lirar hoffmaestro och i kalmar är det alltid lyckat!! ;D

ja det är klart vi måste snacka, saknar din röst! PUSS

2011-03-19 @ 17:18:51
URL: http://em-ell.blogspot.com
Postat av: Fred

Ha ha, nä... Det där låter ju inte gött alls...

2011-03-20 @ 14:30:42
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Mira

Angående klubbar så beror det helt på om vad du gillar. Personligen så gillar jag Laroy, Ambassadeur och Oxid. Alla tre spelar bra musik, har blandat folk och är bra ställen om man vill gå ut och dansa med tjejkompisarna :)

2011-03-29 @ 22:01:37
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0