glam shoes by topshop♥.


Jag vet mycket väl att jag inte borde shoppa ett skit innan löning, men kunde jag stå emot när jag hittade dessa FANTASTISKA skor på Topshop idag? Nej fan heller! Jag är i skohimlen just nu. Vet inte hur länge jag letat efter ett par klassiska svarta och nätta pumps som passar till allt. För länge men nu har jag äntligen funnit dem! Dessa har en klack på endast 9cm vilket gör att de är sjukt sköna att gå i dessutom. I'm in love♥♥♥♥ (dom är sjukt mycket finare i verkligheten än på dessa bilder).

Har haft en sjukt skön dag på stan i vårvädret iallafall. Jag och Sanna började med att käka flott på Kungshallarna, sedan strosade vi runt i affärer och leta potentiella köp. Hittade INGENTING i klädväg. Inte ett plagg som jag fastnade 100% för, orka?!? Men aja, skorna är tusen x bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0