first day in sthlm.

Har aldrig varit så bakis på ett flygplan som jag var igår i hela mitt liv, men nu har jag iallafall landat ute på Lidingö. Sover hos Sanna två nätter nu och beger mig till min lägenhet på söder imorgon efter skolan. Skolan ja, den känns förövrigt jävligt bra :)! Första dagen avklarad idag och det är superfina lokaler, bra lärare och trevlig klass. Har hookat med en tjej från Huddinge som heter Carro som är så sjukt gullig och trevlig. Vi klickade verkligen på en gång och det känns så skönt. Nästan lite stört hur lika vi känns, och bäst av allt är att hon ska ta med mig på en massa grymma rockklubbar på söder! Det kommer bli grymt :D! Nästan alla andra av tjejerna i klassen är äldre än jag dessutom, typ 30+, och dem kommer jag ju knappast att umgås med på fritiden. Och såklart att det finns två bitchar i klassen också? Var jag än hamnar råkar jag ut för såna, haha. Men orkar inte bry mig, bitcha på I don't care..

Bjuder på lite bilder imorgon, just nu sitter jag vid Sannas dator eftersom jag inte har internetuppkoppling här! 


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: ja visst är den! jag är beroende av den låten heh

2011-03-07 @ 19:48:56
URL: http://worsttasteinmusic.blogg.se/
Postat av: bellyni

Jag fick dne av en kompis som har varit i miami ;( så jag vet inte riktigt vart man kan hitta den, om man inte packar väskorna dit! :D Oh nämen tack! Jag brukar handla på JC rätt ofta, annars är det väldigt olika :)

2011-03-08 @ 15:35:30
URL: http://bellyni.spotlife.se/
Postat av: Sandra

ah, söder är så galet fint! vem vet, vi kanske springer på varandra där :p

2011-03-08 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0