bittersweet.

(snyggjävel)


Fan, har inget kul att blogga om ikväll. Dagen har varit skittråkig eftersom jag var ASSISTENT på skolan och fick SERVA alla med produkter och genom att diska och tvätta SLAVA konstant i 6 timmar. Det var det tråkigaste och otacksammaste jag gjort sedan jag städade under stoppveckan på fabriken i höstas, fyfan. HAHA bite me. Men imorgon ska jag ta kunder tack och lov, och någon annan idiot ska överta rollen som slav. Sedan kommer Carro hit och då kan ni glömma allt vad blogg-uppdatering heter. See ya don't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: M

Haha oh no,jag lovar att tänka på dig nästa gång ;)!



2011-03-25 @ 13:47:01
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0