stek på gåshaga brygga


Jag och Sanna bestämde oss för att utforska Lidingö lite bättre i eftermiddags, så därför tog vi Lidingöbanan ut till Gåshaga brygga för att kolla läget. Kan säga att det var ett bra beslut, för där var det hur fint?! Jag pissade nästan ner mig av upphetsning över havet, miljön, båtarna och husen. Så jävla schteeekigt! De säljer feta Sealine yachter där och det finns en skiiitmysig restaurang/bar som ser ut att vara plockad från utlandet. DIT ska jag lätt åka fler gånger i sommar, jag dog typ.

Tog en prommis runt området sedan och överallt grillades det, dracks vin och var allmänt lyxigt. Jag blev dö-avis, jag vill också bo sådär.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar Gåshaga, supermysigt!

2011-06-01 @ 23:14:06
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0