i don't know nothing yet


Wazzup with this fucking weather? Snön bara vräker ner ju, jävla vinter..
Kunde nog inte störa mig mer på alla locos (speciellt skoterägare, haha nu hänger jag ut er),
som predikar om hur fantastisk all nysnö är. Skojar ni eller?!
Skit samma, orkar inte blogga om vinterfan något mer.

Idag kommer M hem ifrån Australien (passande väder att komma hem till.. not! - så var vi där igen),
så idag ska vi givetvis ses och catcha upp. Igen.
Känns som att det är det enda han och jag gör, haha?
Ja, så blir det när karln är ute och flänger hela tiden.
Jävligt jobbigt och svårt har det varit.
Ja, det ÄR svårt att veta vad man känner för varandra när man knappt setts på 2 månader,
och när kontakten varit i det närmsta obefintlig de första sex veckorna.
Klart jag stannat upp och funderat över mina känslor massor av gånger.

Så just nu är allt jätteförvirrande.
Jag vet inte vad jag känner, var vi står eller hur något kommer att bli.
Hade gärna befunnit mig i någon annans kläder right now.

Kommentarer
Postat av: Fred

Håller med dig, det här jävla vädret kan dra....

2011-01-07 @ 17:00:32
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Jag tycker snön kan sluta komma nu, det är på tok för mycket och det börjar bli plusgrader vilket bara kommer resultera i massa massa tö..



Hoppas det löser sig mellan dig och pojken!

2011-01-08 @ 14:26:19
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0