små korta stunder


Lediga dagar i all ära, men nu är jag uttråkad. Ute är det rövkallt så dit går jag inte igen. Lunchade ju med Emlan tidigare vilket iaf var mycket trevligt. Planerade helgen, längtar! Sen åkte jag hem, och nu har jag precis lagt en timme av min dyrbara tid på att maila runt ang. lägenheter i stan, vilket ju var effektivt och duktigt gjort av mig. Hoppas på snabba svar. Funderar på att köra lite SPA-time också. Vore faktiskt grymt behövligt. Kanske tvätta mitt extremt flottiga hår, som inte sett ett schampoo på 6 dagar (schhhh.. haha) lägga en varm toning på mitt aningen för askiga löshår och smörja in hela kroppen med fett kroppssmör. Är så kallt och torrt ute just nu så huden trillar av.

Kommentarer
Postat av: mellie

haha okeej... jo jag har väl insett det själv att jag passar bäst i mörkt, synd bara att jag är en sån som lessnar på håret så lätt haha :P

aha okej, jo för när jag frågade sist sa dom att det var slut i hela sverige! :(

2011-02-16 @ 17:12:13
URL: http://em-ell.blogspot.com
Postat av: emelie

börjar också längta till lördagen :D

ska bli roligt <3

2011-02-16 @ 19:11:54
Postat av: Michaela

SVAR Haha, ja de flesta brukar ju göra något litet och ganska tråkigt som första tatuering. Men nej, jag har haft den här i huvudet sen jag var 12 år så den är väl genomtänkt. Och jag tänkte att det är lika bra att go big på en gång! Underskatta aldrig mig ;)

2011-02-16 @ 20:49:29
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0