livet är en fest

Helg, tack! Nu, tack! Ja, tack!

Jag hatar vardagar.
Dem är bara en enda lång transportsträcka till den älskade helgen.
fy, nu vill jag bara ha weekend så jag får gå ut och supa mig asfull med mina brudar!
Inget kommer någonsin vara lika roligt som det.
Hade det varit helgdag varje dag hade jag varit en högt klassad alkoholist,
men nu är det inte det så då gör det ingenting att jag festar varje helg, haha.

Och vad ska man annars göra? Sitta hemma och ruttna eller?
Hell no, I don't think so...
Livet är en fest, och alldeles för kort för att inte göra roliga saker.
Jag har dessutom ingen pojkvän att toffla med heller
(som om det vore en ursäkt till att uggla hemma)





Kommentarer
Postat av: Fred

Skål på dig då och ha en rockin' night!

2011-02-04 @ 20:44:07
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: mellie

som tur är så finns ju lillördag som ett break mitt i vardagen! ;)

2011-02-05 @ 15:30:15
URL: http://em-ell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0