fel på hjärnan.


Jag hajar verkligen inte grejen med de här "Jeffrey Campell"-skorna. Alla är helt nerkåtade på dem men jag tycker de ser helt skeva ut. De liknar något missbildat som jag inte kan komma på, speciellt de håriga. Vilket inte är ett bra tecken, haha. Skulle aldrig betala 2 papp för dessa iallafall. Ne, FETTDISS..

Förövrigt är jag så sjukt sugen på att beställa hem ett par nya klackar nu. Har inte köpt ett par heels på hur länge som helst? Fan inte okey! :( Topshop♥ har dessutom fått in massor av snygga nu. Måste bara vänta på lönen sen jävlar slår jag till på ett par.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, äntligen säger någon något vettigt om de skorna! Jag förstår inte vad som är så snyggt med de.

2011-02-24 @ 00:42:05
Postat av: Josie

Haha! Nej inte jag heller, seriöst alltså.. ser ut som skräp! ^^

2011-02-24 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0