chestnutlotion

Har precis smörjt in mig med sk. Kastanjevatten.
Har tidigare varit lite skeptisk till det.
eftersom jag tyckt att det känts drygt att smörja in sig med något som försvinner när man duschar,
och för att jag trott att det ger en orange brunfärg.
Visserligen tycker jag fortfarande att det känns drygt att det inte överlever en dusch såsom bus gör,
men jag är ändå väldigt positivt överraskad.

Tog typ 10 minuter för mig att se ut att komma direkt från solen! (y)
Ingen morots-lookalike här inte. Dessutom är det ett kanon alternativ till brun-utan-solen,
ifall man glömt att smörja in sig. Tips!

Enda man bör tänka på är att vara noga när man smörjer in sig,
annars blir det lätt ojämnt och onaturligt.
[90sek hos Kicks]

Kommentarer
Postat av: Michaela

WHAT, måste kolla in haha!

2011-02-12 @ 18:17:52
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0