act like a lady, think like a boss


Hallåja,

dags för ett blogginlägg här känner jag. Har haft en jätte bra vecka ju! Inte för att jag gjort något speciellt men med bra sällskap blir alla dagar bra :* likaså helgen som har varit supermysig. I fredags jobbade jag, sedan hade jag bokat tid hos Angelica för en hårfärgning (hade lessnat som vanligt och nu är jag blondie igen) och när jag var klar där gick jag på stan med min kusin Ewe. Hittade inga julklappar men självklart  lite grejer till mig själv, what's up with that? Kommer sluta som vanligt med att jag köper julklapparna dagen före julafton.. -.- på kvällen kom Emelie till mig i alla fall, var skitlänge sedan vi sågs så det var liksom på tiden och det var kanontrevligt. Fick även ta en titt på hennes och Johans renoveringsprojekt (dvs deras nyköpta hus) och de har en hel del att göra men tror att det kommer bli grymt när det är färdigt. Resten av fredagkvällen var bara myspys, och lördagen likaså. Kikade på lite hockey och så, som sagt blir alla dagar bra med det bästa sällskapet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0