talk that talk to me all night



Helluuu!

Fattar inte att det fortfarande är folk som går in på den här blöggen, den borde vara utdöd med tanke på hur keso jag är på att uppdatera den, just sayin'. Fast det är förståss kul, det betyder ju att ni gillar den *hiheho*. Kom precis hem från stan i alla fall, fick med mig två par nya jeans från C.H som var nedsatta till halva priset, eller hela butiken (IX) var på halva priset så fick alltså två par för 400 kr, that rox¿ Plus att dom sitter grymt bra, får finfin röv i dom ω :* om jag pallar ska jag hänga med frida ner på stan igen senare ikväll och köpa en bille till juldagen... dock till olles, och jag som inte vet om jag vill dit eller på harrys?! -.-' AAAAAAAAAAAH, i've got some serious problems here.

På tal om något annat, jag är seriöst beroende av den där #foreveralone gubben. Vem fan har kommit på den? :D terrar alla i min närvaro och skulle typ kunna gifta mig med honom. Så jävla sköna. Fast vet ni vad som inte är skönt? Att någon liten fjortis har snott en gammal bild på mig och använder som sin profilbild på facebook, haha varför? o.O

image description


Kommentarer
Postat av: Mike

Riktigt fin och söt.. Det har du säkert hört innan. Släng iväg ett mail om du vill snacka med en 25 årig kille från Stockholm.

2011-12-10 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0