money is like an iPad, i don't have an iPad

image description

Hej bejbs, idag är det dan före dan före dopparedan. Hur sjukt? Har ingen julkänsla ÖHT. Vet inte vad det beror på egentligen och lite trist är det eftersom jag älskar julen. Men har haft så mycket annat i skallen sista tiden att julen liksom kommit i skymundan, haha. Fast det kommer säkert att kännas som jul på själva julafton, hoppas jag i alla fall. Nu ska jag snart åka och hämta mina kusiner sedan ska vi till mormor och göra julgodis. Kanske får lite jul-feeling redan då!

Föresten tänkte jag bjuppa på en ny bild på mig där man ser min nya hårfärg ♥

Kommentarer
Postat av: Liz

Shit vad snyggt håret blev :)

2011-12-22 @ 16:52:49
Postat av: M

Min tjej <3 ! :D

Postat av: Denise

Färgen blev jättebra :)

2012-01-04 @ 21:10:04
URL: http://deniseahlin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0