wild child

söta emma roberts / poppy moore

visst är hon sjukt lik sin faster julia roberts?!

För att glömma mina bekymmer för ett tag så bestämde jag mig för att kolla på film. Fick bli " Wild Child ", en riktigt girly tonårsfilm precis i min smak. Handlar om 16 åriga Poppy Moore, som är en bortskämd och självupptagen tjej som bor i L.A, men som (efter att ha gjort bort sig en gång för mycket) blir skickad till en flickskola i England av sin pappa för att lära sig ett och annat. Var faktiskt hur bra som helst, älskar såna filmer så den rekommenderas :} dock är det jobbigt att allt jämt slutar så lyckligt; hon får den supersnygga killen, blir vän med alla hon tjaffsat med, sätter bitchen på plats.. haha, ja ni vet ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0